Top Najbogatszych Movie Star na świecie MSP

Hey ;D

Tu ja Jarek, wróciłem już wiedz jak napisałem w poprzednim poście zrobiłem dla was oto ten inny post. Dziś napisze wam o najbogatszych Movie Star (płci żeńskiej), będziecie je mogli ocenić, która wam się najbardziej podoba ;3 Może wpadniecie też na pomysł na swoją nową kreacje z pomysłów tych gwiazd ;D Praca tego troszeczkę mi zabrała czasu no ale dla mnie było warto. Zrobiłem screeny prawie wszystkim najbogatszym osobą (Nie zrobiłem screena Amerykańskiej i Polskiej Movie Star, ponieważ nie mam połączenia z USA, a ALEKINGA'e każdy zna i dla Polaków będzie zawsze najpiękniejsza xD). Wiedź będziecie mogli wybrać 2 miejsce z najbogatszych pań. A i przy okazji będziecie mogli zobaczyć jak w konkretnym kroju wygląda banknot ;D A jak to zobaczyć to za chwilę się sami przekonacie :) Więdź prosze zrozumieć moją prace z tymi screen'ami bo dla mnie było to ciężkie (nie jestem zawodowym grafikiem). Wiedź co ? Zaczynamy :D

Oto nasze panie :


angelinatoni - suma zebranych SC 32.296.441, kraj Niemcy


ishacool - suma zebranych SC 24.294.441, kraj Wielka Brytania


Amiya - suma zebranych SC 17.200.036, kraj Francja


Alexh33 - suma zebranych SC 11.884.189, kraj Szfecja


Leamuz - suma zebranych SC 9.962.938, kraj Dania


Pierce - suma zebranych SC 9.627.822, kraj Turcja


victoria1852 - suma zebranych SC 8.094.921, kraj Holandia


Jenin - suma zebranych SC 6.253.647, kraj Norwegia


Keesia - suma zebranych SC 3.700.984, kraj Finlandia


bluepopgirl - suma zebranych SC 2.331.346, kraj Kanada


chyna smith - suma zebranych SC 1.306.510, kraj Nowa Zelandia


!Allie! - suma zebranych SC 610.121, kraj Irlandia


Tanna - suma zebranych SC 361.280, kraj Australia

Oto wszystkie najbogatsze MovieStar płci żeńskiej (oprócz USA i Polski) i która wam się najbardziej podoba ? Napiszcie w komach :) Jak coś mogłem się pomylić w jednym z walutą ale chyba nie zauważycie :3 Proszę o docenienie mego czynu bo dla mnie to była męczące :/ Wiedź zapraszam do wzięcia pod uwagę niektórych rodzajów połączeń ciuchów i pobawić się z nimi :3 Dziękuje za uwagę i przepraszam, że to nie jest profesjonalnie zrobione.

Pozdrawiam,
jarek90

Bay ;D

0 ZOSTAW KOMENTARZ:

Witamy serdecznie na naszym blogu. Właścicielami tego bloga są: as98101 oraz 0999994. Wkrótce więcej atrakcji, nowości i nowym autorów. Jeśli chcesz się zgłosić na autora napisz do właściciela as98101 na e-mail: as98101.msp@gmail.com .

Popularne wpisy

Statystyka

tumblr hit counter